mikarooz

mikarooz

mikarooz

mikarooz

خطرات بوکس در سنین پایین جدی می باشد.

یک متخصص پزشکی ورزشی می‌گوید: شواهد علمی زیادی وجود دارد که بوکسورها در معرض آسیب‌های ساختاری مغز، ناهنجاری‌های شناختی و نقائص عصبی ناشی از این ورزش ویزه در رده سنی نوجوانان هستند


دکتر فرزین حلبچی در گفت و گو با خبرنگار علم ورزش ایسنا، اظهار کرد: ورزش بوکس یک رشته ورزشی پربرخورد و مبارزه‌ای است که با خطرات زیادی برای ورزشکاران همراه است که شایعترین آسیب‌ها در ورزش بوکس در نواحی سر، صورت و گردن رخ می‌دهد.  ادامه مطلب ...

معرفی سه برند معروف از شرکت های تولید کننده برتر در زمینه شیرآلات صنعتی و تاسیسات

لوله ، اتصالات ، فلنج 

ایده آل صنعت

کیزایران

کارخانه تولیدات صنعتی کیز ایران که عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران را به خود اختصاص داده است ، در زمینه های تولید شیر آلات ساختمانی و صنعتی ، تاسیساتی و آتش نشانی فعال است که در سال 1363 در این بنیان گاری شده است. 

ادامه مطلب ...

ورزش بوکس : با 10 فایده بوکسینگ بر سلامت بدن بیشتر آشنا شوید

ورزش بوکس از آن دسته ورزش‌هایی است که به دلیل داشتن اتفاقات بعضا خطرناک کمتر مورد توجه افراد قرار می‌گیرد؛ اما آیا با فواید ورزش بوکس آشنا هستید؟ با جیمیتو همراه باشید تا شما را با دنیای بوکسینگ بیشتر آشنا کنیم.


 


فواید ورزش بوکس چیست؟  ادامه مطلب ...

مد در تابستان 98

اکسسوری چیست؟


اکسسوری را می توان شامل کیف، ساعت، جواهرات، عینک، کمربند، شال و روسری دانست. اکسسوری ها نقش تزیینی دارند که به دو دسته زنانه  و مردانه تقسیم بندی می شوند. هر فصلی اکسسوری های مربوط به خود را دارد که تاثیر آن در جذابیت استایل و تیپ شما بسیار عالیست. 
ادامه مطلب ...

ورزش بوکس را چگونه شروع کنیم؟

ورزش بوکس مزایای زیادی بر سلامتی جسمی و روحی ورزشکاران دارد که در این مطلب می خواهیم به بیان آنها بپردازیم و همچنین نحوه شروع اصولی و مؤثر  این رشته ورزشی را برای شما علاقمندان آموزش دهیم.


۱-مقدمه:  ادامه مطلب ...